Document cu valoare de contract, este reglementat de prevederile legii contractului la distanta si cea a comertului electronic:

ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta

LEGE nr.365 din 7 iunie 2002 privind comertul electronic

1. Notiuni Introductive

CLOUD LABS S.R.L poate folosi datele solicitate Clientilor pentru intocmirea unor contracte sau pentru intocmirea facturilor fiscale pentru produsele si serviciile furnizate catre Client.

2. Obiectul si valoarea contractului

Obiectul contractului il constituie serviciul de gazduire a site-ului web al Clientului si/sau inregistrarea, rezervarea sau prelungirea de domenii web conform cu specificatiile afisate pe site.

La cererea de inregistrare a domeniilor, Clientul se obliga sa respecte conditiile impuse de registrari (Compania care are logistica si dotarea necesara si este licentiata pentru a inregistra nume de domenii) dupa cum urmeaza:

Politica de inregistrare a numelui de domeniu .eu, Termeni si conditii pentru inregistrare domeniilor .eu

Regulile de Inregistrare pentru Domenii.ro, Contractul de inregistrare pentru Domenii.ro.

Reguli Inregistrare domenii Internationale:

.COM – Domenii cu scop comercial. Se aplica regulile ICANN – COM

.NET – Domenii pentru retele, general sau comercial. Se aplica regulile ICANN – NET

.ORG – Domenii pentru organizatii sau comercial. Se aplica regulile ICANN – ORG

.BIZ – Domenii pentru firme sau uz comercial. Se aplica regulile ICANN – BIZ

.INFO – Domenii cu scop general. Se aplica regulile ICANN – INFO

Valoarea contractului este suma inscrisa in randul “Inregistrare cu gazduire” sau “Inregistrare fara gazduire” in dreptul tipului de serviciu de gazduire web ales de Client la care se adauga daca este cazul valoarea inregistrarii, rezervarii sau prelungirii domeniului web.

2.1 Domenii pe viata

In primul rand vom lamuri termenul de Domenii pe viata. Acest termen este unul generic comercial. Domeniile .ro si atasate pot fi inregistrate pe o perioada nedeterminata.

Perioada de actiune a unui domeniu .ro inregistrat prin aceasta procedura va fi stabilita de Guvernul Romaniei la o data inca neprecizata. Cert este ca aceste domenii, la un moment dat, vor trece pe plata anuala.

Avantajul inregistrarii unui domeniu pe viata este astfel aleatoriu. Decizia de modificare poate veni peste cateva luni sau peste cativa ani.

2.2 Domenii Anuale

Procedura de inregistrare pentru acest tip de domenii .ro este anual cu posibilitatea detinatorului de a-l reinnoi sau de a-l transfera oricand lui sau altuia pe viata.

CLOUD LABS S.R.L ofera in contul client posibilitatea administrarii domeniilor .ro anuale in sensul setarii si modificarii nameserverelor si a nameserverelor private.

In cazul in care domeniul .ro anual expira, acesta se poate recupera dupa ce clientul achita o taxa in valoare de 6 Euro.

Pentru nici un domeniu achizitionat de la noi CLOUD LABS S.R.L nu te obliga sa cumperi si gazduire. Domeniile pe viata sau anuale pot fi utilizate asa cum fiecare detinator doreste.

2.3 Domenii Anuale / Domenii pe Viata

Avantaje:

  • Domeniile anuale au un cost mult mai mic si pot fi abandonate daca constati ca, dupa un timp, site-ul sau afacerea ta ar trebui sa isi modifice parametrii.
  • Domeniile anuale pot fi oricand transferate altui client, CLOUD LABS S.R.L contra cost.
  • Domeniile anuale pot fi usor administrate din contul client fara alte implicatii.
  • Domeniile pe viata costa mai mult dar pot fi mai rentabile daca decizia Guvernului Romaniei de a le modifica statusul va intarzia mai mult de 4 ani.
  • Ambele tipuri de domenii sunt perfect functionale conform standardelor internationale si apartin de drept celui care le-a comandat si platit.

2.4 Detinator domeniu

Vom defini termenul de detinator domeniu ca fiind acel contact care apare la whois rotld ca Domain Holder.

Pentru domeniile pe viata detinatorul va fi cumparatorul. Pentru domeniile anuale detinatorul va fi firma care face inregistrarea.

Vom defini acum termenul de detinator de drept al unui domeniu .ro ca fiind acel contact care a achizitionat si a platit domeniul .ro

Pentru ambele tipuri de domenii, conform regulilor Rotld, detinatorul de drept al unui domeniu va fi cumparatorul acestuia.

2.5 Obligatiile CLOUD LABS S.R.L pentru domenii .ro anuale:

  • CLOUD LABS S.R.L are obligatia sa inregistreze si sa asigure functionarea in conditii optime atat pentru domeniile anuale cat si pe viata.
  • CLOUD LABS S.R.L are obligatia de a acorda transferul unui domeniu anual sau pe viata la cererea detinatorului de drept catre un alt client.
  • CLOUD LABS S.R.L are obligatia de a nu stabili un pret mai mare de 100 RON pe an pentru inregistrarea sau reinnoirea unui domeniu .ro anual.
  • CLOUD LABS S.R.L are obligatia de a nu interveni in libera utilizare si administrare a unui domeniu .ro anual sau pe viata.

2.6 Domain Holder domenii anuale

Multi clienti nu inteleg acest aspect al inregistrarii unui domeniu .ro anual. In acest paragraf vom explica in detaliu ratiunea si regulile ce guverneaza procedura.

Conform ICI Rotld domeniile de tip anual trebuie sa aiba ca Domain Holder registratorul iar ca Technical Contact cumparatorul si detinatorul de drept.

Registratorul este obligat sa ofere clientului instrumentele necesare administrarii unui domeniu .ro anual precum si posibilitatea transferului acestuia pe viata catre clientul detinator de drept.

Orice abuz din partea registratorului cu privire la domeniile .ro poate fi transmis ICI Rotld, autoritatea nationala de administrare a domeniile .ro.

Indiferent de procedura (anual sau pe viata) cumparatorul va fi unic detinator de drept al domeniului sau .ro

Daca domeniul anual nu va fi reinnoit de actualul detinator de drept in termen de 30 de zile de la data expirarii acestuia, CLOUD LABS S.R.L isi rezerva dreptul de a sterge sau de a aloca altui client acest domeniu .ro. Insa, in perioada de valabilitate a domeniului precum si in termen de 30 de zile de la expirarea acestuia CLOUD LABS S.R.L are obligatia de a asigura detinatorului de drept accesul si posibilitatea de reinnoire a domeniului .ro anual.

3. Durata Contractului

Prezentul contract intra in vigoare in momentul primirii comenzii online a Clientului prin intermediul formularului de comanda de pe site-ul https://www.dims.ro de catre CLOUD LABS S.R.L, fiind valabil 12 luni, si se prelungeste automat prin tacita reconductiune pentru intervale de timp de cate 12 luni, daca nici una dintre parti nu ataca prezentul contract cu minimum 10 zile inainte de data expirarii lui.

3.1. Cont Gratuit pentru testarea serviciilor CLOUD LABS S.R.L

Contul gratuit pentru serviciul de gazduire web este valabil 5 zile din momentul activarii, in acest timp clientul are posibilitatea de a testa serviciile noastre. Contul gratuit nu pune la dispozitie si inregistrarea unui domeniu, clientul trebuie sa aiba un domeniu inregistrat pentru a putea testa eficient serviciile noastre de gazduire web. Dupa terminarea perioadei de 5 zile, contul se va sterge automat, CLOUD LABS S.R.L nu va oferi backup pentru continutul pe care clientul il uploadeaza in perioada de testare a serviciilor noastre. Daca clientul doreste sa pastreze fisierele create in timpul perioadei de testare, acesta va trebui sa isi faca o copie de rezerva inainte ca perioada de testare de 5 zile sa se termine.

4. Comenzi,modalitati si termene de plata

Comenzile se vor face numai online, accesand adresa web www.dims.ro, www.cloudhostlab.com sau portal.cloudhostlab.com .

– Selectati produsul sau serviciul pe care doriti sa-l achizitionati urmand procesul de comanda, cand ati terminat de adaugat toate produsele si serviciile dorite apasati pe butonul “facturare si plata”

– Introduceti datele dvs. personale in formularul de inregistrare sau logati-va in cazul in care sunteti deja client CLOUD LABS.

– Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele prin click pe butonul “Finalizare comanda”.

Puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: Plata Cu Cardul Prin Mobilpay/ Transfer bancar / Paypal.

Clientul este de acord sa achite contravaloarea serviciilor si sau/produselor comandate in avans fata de perioada de timp in care acestea sunt furnizate.

Clientul are obligatia sa introduca in formularele de comanda date complete, corecte si reale, neindeplinirea acestei obligatii atragand dupa sine anularea comenzii si/sau stergerea contului Clientului.

CLOUD LABS S.R.L nu poate fi sub nici o forma facut raspunzator pentru neplacerile ce pot fi cauzate de furnizarea de catre Client a unor date care nu sunt complete, corecte si reale.

Prin bifarea casetei “Confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile de utilizare” si apasarea pe butonul “Continua”, beneficiarul declara ca a furnizat date corecte, complete si actuale si ca este de acord cu termenii acestui contract.

Dupa finalizarea comenzii o factura proforma in format electronic este emisa automat si se trimite catre adresa de e-mail introdusa in formularul de inregistrare.

Factura proforma contine toate informatiile necesare efectuarii platii pentru serviciul sau produsul comandat. Aceasta factura proforma nu are valoare contabila.

Plata se va efectua in avans catre CLOUD LABS S.R.L, in termen de 30 de zile lucratoare pentru pachetele de gazduire si 3 zile lucratoare pentru pachetele de servere dedicate de la emiterea facturii proforma, in contul RO57 INGB 0000 9999 0472 9217, deschis la Banca Ing Bank, Sucursala Bucuresti Centrala, sau prin intermediul serviciilor electronice disponibile pe www.dims.ro, www.cloudhostlab.com sau portal.cloudhostlab.com: Plata Cu Cardul Prin Mobilpay, Paypal, Transfer Bancar.

Ne rezervam dreptul de a suspenda orice cont dupa trecerea a 5 zile lucratoare fara ca plata datorata sa fi fost efectuata.

Pentru clientii existenti, ne rezervam dreptul de a suspenda toate serviciile clientului in cazul in care acesta are in cont o factura restanta indiferent de suma, suspendarile se fac automat iar tot in mod automat serviciile se activeaza cand primim confirmarea platii clientului pentru factura sau facturile restante. In cazul in care exista o problema cu plata, clientul poate sa contacteze departamentul financiar pentru a cere o amanare a platii, plata nu poate fi amanata mai mult de 5 zile.

Preturile sunt exprimate in EURO si sunt transformate automat in RON la cursul zilei incluzand toate taxele.

Preturile de pe site sunt finale. Nu percepem TVA.

Plata facturilor  se va face in RON.

Toate facturile si platile sunt calculate in RON (lei noi).

Emiterea facturii finale se va face dupa confirmarea platii facturii proforma si va fi pusa la dispozitia Clientului in format electronic in panoul de control clienti.

Inceperea furnizarii serviciului de gazduire web catre Client si/sau inregistrarea, rezervarea sau prelungirea domeniului web comandat de catre Client se face in maximum 24 de ore de la confirmarea platii de catre banca.

5. Drepturile si obligatiile partilor

a) Drepturile si obligatiile CLOUD LABS S.R.L

CLOUD LABS S.R.L se obliga sa asigure spatiul web necesar pentru gazduirea site-ului Clientului, conform planului de gazduire web ales de Client, sau sa inregistreze, rezerve sau sa prelungeasca domeniul/domeniile web comandate de Client conform cu specificatiile afisate pe site.

CLOUD LABS S.R.L se obliga sa asigure confidentialitatea parolelor de acces ale Clientului si sa remedieze problemele de natura tehnica ce impiedica functionarea normala a serviciului de gazduire web si care revin atributiilor CLOUD LABS S.R.L (probleme tehnice ale serverului, configurari incorecte realizate de CLOUD LABS S.R.L, aspecte necorespunzatoare cu cele prezentate in acest contract). In cazul achizitionarii de servere virtuale (VPS/VDS) sau a serverelor dedicate, Clientul poarta intreaga responsabilitate asupra administrarii serverului si bunei functionari a acestora, CLOUD LABS S.R.L nefiind obligata sa remedieze aspectele de natura tehnica crate prin managementul defectuos al serverului, exceptie facand clientii ce achizitioneaza servicii de management.

CLOUD LABS S.R.L nu are dreptul sa modifice web site-ul Clientului fara acordul acestuia.

CLOUD LABS S.R.L are dreptul de a inceta prestarea serviciului in cazul neplatii facturilor in termen de 10 zile lucratoare de la emiterea acestora sau a nerespectarii conditiilor contractului de catre Client.

b) Drepturile si obligatiile Clientului.

Clientul are dreptul de a semnala eventualele nereguli sau erori care impiedica buna functionare a site-ului, si care tin de gazduirea acestuia.

Clientul nu poate transfera drepturile si/sau obligatiile ce ii revin prin prezentului contract fara acordul scris al CLOUD LABS S.R.L, iar noul Client va trebui sa accepte in scris indeplinirea obligatiilor contractuale fata de CLOUD LABS S.R.L.

Clientul este responsabil pentru mentinerea in conditii de securitate a numelui de utilizator, parolelor si a altor informatii confidentiale. Daca exista orice suspiciune ca aceste informatii sunt compromise Clientul trebuie sa solicite modificarea datelor de autentificare contactand serviciul support.

Clientul este responsabil pentru actualizarea informatiilor de contact din panoul de control clienti, atunci cand este necesar. Noi nu putem fi trasi la raspundere pentru confuzii intervenite in comunicare ca un rezultat direct al neefectuarii de catre Client a actualizarilor necesare.

Clientul se obliga sa nu foloseasca serverele CLOUD LABS S.R.L si/sau serviciul de gazduire web furnizat sub nici o forma si in nici o circumstanta pentru gazduirea, comunicarea de, referirea la sau directionarea catre nici unul (una) din urmatoarele :

– Nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu continut sexual sau obscen;

– Violarea unui drept de autor sau al oricarui alt drept al oricarei terte parti;

– Amenintari, abuz, hartuire, declaratii calomnioase;

– Activitati ilegale cum ar fi: phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing, identity theft, raspandirea de virusi informatici, keyloggere, troieni, warez (mp3, avi, muzica, filme, programe/software fara a detine drept de autor si/sau distributie), etc.;

– Orice imagine sau text menit sa incurajeze sentimentul de ura;

– Colectarea de informatii personale pentru utilizarea in scopuri ilegale;

– Websiteuri cu Sisteme MLM (multi level marketing) – Jocuri Piramidale;

– Sisteme Topsite sau Ranking;

– IRC (mirc, mirc bots, etc), Anonimizator, Chat room-uri fara a include scripturile standard din panoul de control;

– stocarea de fisiere (ex.: filme, fisiere mp3, arhive, poze personale, fisiere de back-up, fisiere executabile (.exe, .bat, .dll) sau alte fisiere care nu au legatura cu siteul Clientului sau nu sunt folosite in cadrul siteului, etc);

– Orice continut considerat de CLOUD LABS S.R.L ca fiind daunator;

in caz contrar, serviciul de gazduire web va fi suspendat sau sters fara notificare prealabila si fara rambursarea sumei platite pentru gazduire.

Orice alte scripturi vor fi dezactivate sau sterse fara notificare prealabila, iar in cazurile grave sau de recidiva contul va fi anulat, fara restituirea sumei platite pentru gazduire.

Toate forumurile, blogurile, guestbook-urile si/sau alte sisteme cu inregistrare de utilizatori care au posibilitatea de postare de continut online trebuie sa aiba pe pagina de inregistrare a utilizatorului sisteme de prevenire a inregistrarii robotilor si a spammerilor (cod Captcha – imagine de verificare). De asemenea, aceste sisteme trebuie sa valideze existenta adresei de email a utilizatorului prin link de activare trimis prin email catre adresa introdusa in formularul de inregistrare, sistemele care activeaza automat utilizatorul fara nici un fel de verificare vor fi suspendate fara avertisment prealabil. Proprietarii unor astfel de sisteme au obligatia de a supraveghea continutul postat de utilizatori astfel incat acest continut sa nu contravina vreunei legi sau prevederilor prezentului contract.

6. Politica ANTI-SPAM:

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate pentru promovarea oricarui site, serviciu sau produs, utilizand serverele CLOUD LABS S.R.L sau prin serverele unor terti pentru promovarea oricarui site gazduit de CLOUD LABS S.R.L va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al Clientului, fara restituirea sumei platite pentru gazduire.

Pot fi operate liste email in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a primi mesaje prin metode “opt-in” si se publica in toate mesajele procedura de retragere din liste. Orice reclamatie primita in acest sens va fi investigata si se vor lua masurile ce se impun.

Un mesaj poate fi considerat SPAM chiar daca:

– Include expresia “Acest e-mail nu poate fi considerat SPAM …” sau alte expresii asemanatoare,

– Adresa de email a fost colectata de pe un site public,

– Daca datele de indentificare ale expeditorului sunt incomplete sau incorecte,

– Daca nu puteti demonstra ca o anumita persoana a fost de acord sa primeasca mesaje e-mail de la dvs,

– Daca procedura de retragere (opt-out) din baza de date cu adrese de e-mail nu functioneaza,

– Daca folositi liste de e-mail cumparate sau primite la schimb si vi s-a spus ca este legal,

– Mesajul e-mail este trimis de pe alt server.

Va rugam cititi legislatia in vigoare:

Lege nr. 365 din 7 iunie 2002 privind comerţul electronic

Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

CAN SPAM ACT

Clientul are responsabilitatea de a-si downloada propriile backup-uri din panoul de control.CLOUD LABS S.R.L nu este responsabil in niciun mod pentru pierderea informatiilor gazduite ca urmare a actiunilor utilizatorilor sau datorita erorilor existente in aplicatiile care nu sunt asociate cu serviciul. Panoul de control (Cpanel) nu este asociat cu serviciul si nu este pus la dispozitie de catre CLOUD LABS S.R.L, fiind dezvoltat si oferit de catre cpanel.net.

Website builder-urile Zyro si RVSiteBuilder sunt aplicatii gratuite pe care le punem la dispozitie clientilor nostri pentru ai ajuta sa-si creeze un website. CLOUD LABS S.R.L nu ofera suport pentru Zyro sau RVSiteBuilder, aceste 2 aplicatii sunt proprietatea partenerilor si doar ei ofera suport pe site-urile proprii sau forumurile de specialitate.

Clientul este de acord sa aiba o conduita adecvata in relatia cu personalul CLOUD LABS S.R.L, sa nu solicite suport tehnic atunci cand nu este cazul, sa nu solicite in mod repetat solutionarea unor probleme inexistente sau care nu depind de CLOUD LABS S.R.L, in caz contrar, contul de gazduire poate fi suspendat fara notificare prealabila.

Clientul este de acord sa nu foloseasca excesiv resursele serverului. In cazul in care contul de gazduire web al Clientului utilizeaza o cantitate mult prea mare de resurse (memorie, procesor,etc.), CLOUD LABS S.R.L poate lua masuri de corectie prin inchiderea de procese, dezactivarea si/sau suspendarea contului de gazduire, etc., pentru a mentine stabilitatea si in general buna functionare a serverului.

In unele cazuri conturile sunt suspendate automat, de catre scripturi/programe de control si monitorizare instalate pe server, fara interventie umana, cand se atinge limita resurselor alocate sau cand sunt detectate activitati ilegale.

Clientul poate sa solicite imbunatatirea pachetului sau marirea resurselor pe care le are alocate pentru a evita suspendarea contului de gazduire web.

Constituie responsabilitatea Clientului sa ne contacteze din timp pentru a solicita imbunatatirea pachetului pentru a evita astfel suspendarea contului pentru depasirea resurselor alocate.

CLOUD LABS S.R.L isi rezerva dreptul de a suspenda orice web site care utilizeaza mai mult de: 20% pentru abonamentele G1/G2/G3/R1, 20% pentru abonamentele G4/G5/G6/R2 si 40% pentru abonamentul R3, din resursele de calcul (procesoare) ale serverului, cu notificarea ulterioara a Beneficiarului. CLOUD LABS S.R.L isi rezerva dreptul de a aprecia procentual resursele de calcul utilizate de un website, pe baza informatiilor furnizate de aplicatiile software de monitorizare a serverelor. In limita resurselor umane/tehnice disponibile, CLOUD LABS S.R.L va oferi Beneficiarului informatii care pot ajuta Beneficiarul in identificarea si rezolvarea problemei care a cauzat utilizarea excesiva a resurselor de calcul ale serverului. Fiecare abonament (cont) va putea deschide simultan maxim:

  • 15 procese web (G1);
  • 20 procese web (G2,G3);
  • 25 de procese web (G4);
  • 30 de procese web (G5,G6).
  • 50 Conexiuni concurente (G1), 100 (G2,G3), 150 (G4,G5), 200 (G6)

In cazul abonamentelor de tip reseller numarul de procese web este calculat pentru fiecare sub-abonament in parte. Fiecarui proces web ii vor fi alocati maxim

  • 96,128,160 MB RAM (G1/G2/G3);
  • 192,256,320 MB RAM(G4/G5/G6);
  • 96 MB (R1/R2);
  • 128 MB (R3).

Numarul maxim de procese simultane MySQL/PostgreSQL/MSSQL care pot fi deschise de un utilizator este 20.

Bazele de date sunt limitate la maxim 25 conexiuni simultane cu un timp maxim de interogare ( query time ) de 8 secunde. Scripturile programate cronologic (Cron jobs) nu pot fi executate si/sau rulate la intervale mai mici de 15 minute, in caz contrar ele vor fi moderate automat sa ruleze la intervale de cel putin 15 minute.

In cazul in care un cont utilizeaza o cantitate mult prea mare de resurse (memorie, procesor,etc.), contul poate fi suspendat pentru a mentine buna functionare a serverului. Numarul maxim de mesaje e-mail care pot fi trimise pe ora de pe un domeniu a fost limitat la 100 pentru prevenirea SPAM-ului, numarul de logari la mail este de maxim 180 pe ora, depasirea acestor limite atrage dupa sine suspendarea contului de gazduire web pentru mentinerea in buna functionare a serverului.

Pentru respectarea conditiilor mentionate mai sus exista programe specializate de monitorizare si alertare care ruleaza pe server.

Garantia Uptime de 99,9 % (garantia de functionare) se refera numai la functionarea retelei, si NU se aplica in cazul serverelor sau serviciilor si aplicatiilor existente pe servere.

CLOUD LABS S.R.L nu va fi sub nicio forma responsabil pentru perioada de nefunctionare a serverelor datorata actiunilor utilizatorilor sau fluctuatiilor in consistenta internetului.

7. Raspunderea limitata

CLOUD LABS S.R.L nu poate fi considerata responsabila pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporara a serverelor, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor.

Clientul este de acord sa garanteze si sa considere CLOUD LABS S.R.L nevinovata in legatura cu orice pretentii, daune, incluzand, fara a se limita la acestea, daunele cauzate tertilor, rezultate ca si consecinta a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune Clientului.

8. Incetarea contractului

a) Contractul se poate rezilia cu acordul ambelor parti, in termenul de valabilitate, fara plata de daune, daca au fost achitate integral obligatiile.

b) Clientul are dreptul sa notifice in scris CLOUD LABS S.R.L ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10(zece) zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la intrarea in vigoare a contractului.

c) In perioada achitata in avans de catre Client, Clientul nu poate uza de clauza prevazuta la Cap. 8 lit.b).

d) In termen de 20 zile de la neplata ultimei facturi, prezentul contract se reziliaza de drept fara indeplinirea oricarei alte formalitati iar serviciile de care beneficiaza Clientul sunt desfiintate (sterse definitiv de pe server).

9. Returnarea tarifelor

Returnarea catre utilizatori a tarifelor (taxelor) achitate de acestia pentru prestarea serviciului se face numai corespunzator unei luni calendaristice intregi si numai daca utilizatorul respectiv a solicitat in scris acest lucru catre CLOUD LABS S.R.L cu cel putin 24 de ore inaintea inceperii lunii calendaristice respective. In toate situatiile, tarifele (taxele) de instalare ori taxele de inregistrare a domeniilor de web NU vor fi returnate de catre CLOUD LABS S.R.L.

In cazul in care utilizatorii solicita returnarea tarifelor platite pentru serviciile utilizate sau care ar urma sa fie utilizate, CLOUD LABS S.R.L le va returna proportional cu serviciile prestate pana in momentul solicitarii, daca este cazul. De asemenea, CLOUD LABS S.R.L va retine si sumele necesare acoperirii comisioanelor bancare aferente tranzactiilor.

9.1 Daune

Utilizatorul declara ca intelege si accepta ca in orice situatii in care utilizatorul va solicita daune de orice fel de la CLOUD LABS S.R.L, suma totala a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv si care ar putea fi achitate de CLOUD LABS S.R.L nu va putea depasi in niciun mod si in niciun caz suma totala a tarifelor (taxelor) achitate de utilizator catre CLOUD LABS S.R.L.

10. Dispozitii finale

CLOUD LABS S.R.L isi rezerva dreptul de a modifica prezentul document, acest lucru insa nu constituie motiv intemeiat pentru incetarea relatiilor contractuale de catre Client si nici pentru refuzarea platii serviciilor prestate de CLOUD LABS S.R.L.

CLOUD LABS S.R.L nu va fi responsabil pentru informatiile afisate pe site-ul Clientului. Responsabilitatea pentru aceste informatii apartine exclusiv Clientului. In cazul incetarii serviciilor ca urmare a nerespectarii contractului de catre Client, CLOUD LABS S.R.L nu este responsabil cu despagubirea Clientului pentru platile efectuate.

Prevederile prezentului contract sunt guvernate de legea romana iar partile se angajeaza irevocabil sa recunoasca jurisdictia exclusiva a acesteia in caz de litigiu.

Orice neintelegeri rezultand din derularea prezentului contract se vor solutiona pe cale amiabila. In situatia in care nu se ajunge la o solutie pe aceasta cale, partile se vor adresa instantelor romanesti competente.

Clientii trebuie sa tina cont de faptul ca prin incalcarea prezentelor prevederi pot raspunde penal sau civil in fata legii.

Ne revine dreptul de a adauga, anula sau modifica termeni si conditii continute in prezentul document, caracterisicile planurilor de gazduire web, preturile serviciilor si produselor oferite si continutul siteului oricand, acest lucru insa nu constituie motiv intemeiat pentru incetarea relatiilor de colaborare de catre Client si nici pentru refuzarea platii serviciilor prestate de CLOUD LABS S.R.L.

Rugam clientii sa verifice acest document frecvent pentru a fi informati despre orice modificari.

Copyright 2016 CLOUD LABS
Positive SSL CLIENT LOGIN